Testa Virtual Reality?

Med hjälp av VR glasögon kan du nu testa  hur ljudet är i olika skolmiljöer med bra och dålig akustik?

Hur fungera detta då? Ecophon har tagit fram ett program med olika skolmiljöer där vi har återskapat rum med bra och dålig akustik, du lämnar för en kort stund din vanliga vardag och kliver in i en skola igen. Om du inte arbetar på en skola så var det nog ett tag sedan du verkligen var där, eller?

Så hur gör du då?

Maila mig om du är intresserade av att testa, ditt namn och företag/organisation.

ida.cederlund@ecophon.se