Ljud & kaffe på Teams

Jag hade så gärna träffat er alla, ni som ska bygga skola, har byggt skola eller bara vill visa din fina skola för mig. Ni då menar jag alla eldsjälar i kommunerna runt i hela Sverige som arbetar med eller i skolans lokaler. Jag har däremot ett förslag till er alla, vi kan väl ta en fika över teams ihop? Jag berättar om hur vi på Ecophon arbetar med ljudmiljön inom skolan, ni får möjlighet att ställa frågor. Vi  dricker kaffe under tiden eller té eller det du önskar såklart. Kan vi vara flera? Ja men visst, det fina med det digitala inga direkta gränser. Jag är dessutom supernyfiken på hur dina skollokaler ser ut där du jobbar, så jag hoppas du kan dela med dig av det verbalt eller kanske en bild. Efter fikan samlar vi ihop trådarna och jag skickar ett litet kit med material där ni kan fortsätta att fördjupa er, tills vi senare ses.

Så hur gör du då? Jag tycker du börjar med att skicka ett enkelt mail till mig på ida.cederlund@ecophon.se så planerar vi en trevlig fikastund därefter.